Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2019

Z życia Bogdana

Życie kręci się jak bęben pralki w czasie wirowania.
Posłuchajcie:

Pani Matka stwierdziła, że mam anielską cierpliwość, bo nie darłem się i nie kląłem na królów, tylko cierpliwie ogarniałem te niemoty. Może faktycznie powinienem pracować przy organizacji eventów? Nie! Co ja pierdolę. Wykończyłbym się przy pierwszym :P

Mamy w pracy ukraińca, lat 32. Dobry chłopak, ale ma jakąś czarną aurę za sobą. Na swój sposób pocieszny jest i założę się, że ma coś nie tak z garem. Osobiście nic do niego nie mam, ale on już ma coś do mnie.
Podśmiechujemy się z Kierowniczką, bo ziomeczek dużo pije. Raj przyszedł na kacu i z fuzlem do roby, bo o 3 nad ranem robił pierogi ze współlokatorami, popijając przy tym piwko. I teraz jak po pracy kupuje browary to pytamy z przekorą czy jutro przyjdzie do pracy. Ale to tak dla jaj, nie żebyśmy się znęcali jak nad D.

Nie umiem w podryw. Zdecydowanie. Chyba czas już teraz kupić sobie kota. Pomijam, że 8/10 przyszłych niedoszłych żon nie ma nic do zaoferowania. W standardzie jest "ty coś powiedz, ja wolę słuchać", a potem się nudzi, albo nie odpisuje. W ogóle straszne jest jak ludzie się w chuja robią. Galeria zdjęć pięknie pokazuje jak się potrafisz spaść w 3 lata. Ja oczywiście ładniejszy też nie będę, ale nie ukrywam tego i bierz mnie póki możesz. Co najgorsza memy mówią prawdę XD Smutną prawdę :( Dwa razy laska mnie obśmiała za wygląd i styl bycia, a wielkie halo urządziła jak jej powiedziałem, że sama miss plaży to nie jest i nie ma szans przez najbliższe dwa lata. Z resztą czego się spodziewać po kimś kto w sumie żadnej szkoły nie skończył i sam nie wie co chce robić w życiu. Uwierzcie mi, poziom skretynienia jest wysoki.

O tym co się w królestwie odpierdala to ja nawet mówił nie będę. Coś wisi w powietrzu i mam takie przeczucie, że jak to pierdolnie.... Królowie jakby chcieli a nie mogli. Niby jakaś organizacja, a po godzinie wszystko pada. Starość? Przepicie? Kto wie?

Byłem wczoraj w pracy. Dobrze płacili, ale 13h siedziałem. Nie powiem, że było źle. Jakbym wiedział to i 1szego bym był. Miałbym około 1/3 wypłaty zarobione w 2 dni, a pieniążki się przydadzą, bo ubezpieczenia szrota nadchodzi. Muszę w końcu coś oszczędzić.

//

Wpis bez składu i ładu, ale czuję się jak królik na zwykłych bateriach.
Dobry wieczór ;]

1 komentarz:

  1. Ludzie lubią krytykować i śmiać się z innych, ale jak z nich ktoś ma zbitę, to już jest chamstwo, prostactwo i w ogóle skandal.

    OdpowiedzUsuń